Islam is the way of my Life

Friday, May 7, 2010

Majlis persaraan ayahanda pengetua...



sempena hari lahir ayahanda..kek dihadiahkan bersama iringan lagu..Allah selamatkan kamu...


Barisan guru-guru SMA MAIWP..


Bersama ayahanda sebelum berarak ke balairong seri...



Kelibat ayahnda bagaikan Raja yang melawat negeri-negeri..


Ayahanda dirai bagaikan raja di hari terakhirnya....



6 MEI 2010

Tarikh yang begitu sedih bagi semua warga SMA MAIWP..Persaraan insan yang amat dikasihi..Aku juga tidak berupaya menahan kesdihan untuk berpisah dengan ayahanda.. hari terakhir ayahanda disambut dengan begitu bermakna..Aku lihat ayahada juga bersedih, sayu hati melihat air mata ayahanda gugur diwajahnya untuk berpisah dengan warga SMA MAIWP..ayahanda begitu terkejut dengan sambutan yang diadakan..Majlis ini dirancang tanpa pengetahuannya..Alhamdulillah berjaya..

Amanat ayahanda akan kami jaga dengan baik...katanya "Bekerjalah dengan jujur dan ikhlas, jangan berkira dalam bekerja"

Susah rasanya nak mencari pengganti seperti ayahanda..."Semoga Allah berkatimu"


2 comments:

serikandi said...

sebak kan tengok linangan air mata seorang ayah..akak bygkan prasaan brpisah dgn ayah kandung sndiri..x tahan rasanya bila tgk ustaz xmampu nk telan pisang yg dberi sbg pemanis mulut tu sbb trlalu sebak..emmm..smoga pemergian ustaz xmghentikan usahanya membela anak2 bangsa..truskn prjuanganmu ustaz..

akma-نجوى said...

memang pun k.Sya..sy sedih sgt2, smpi skrg..wlpn x lm dgn ustz,smpt brapa bln je...tp sy mmg syg sgt kt ustz.dh mcm ayah sdri.bnyk tunjuk ajar dicurahkan..mmg sy xkn lpe jasa ustz...