Islam is the way of my Life

Saturday, May 15, 2010

Selamat Hari guru

Selamat hari guru kepada semua guru-guruku...Selamat hari guru untuk ibu-bapaku yang merupakan guru pertamaku, dari kecil hingga dewasa tak pernah jemu mengajar aku untuk menjadi insan yang berguna..

Tidak kulupa juga kepada guru yang mengajar aku muqaddam sebelum aku masuk sekolah rendah lagi, sekolah tadika jengka 24, kepada ustaz-ustazah ku di sekolah agama jengka 24, guru-guru di sekolah kebangsaan jengka 24..jasa kalian tidak kulupa sampai bila-bila..

Buat guru-guru Ma'ahad Sultan Ahmad Shah, Jengka, lima tahun aku menuntut ilmu di sini..Banyak ilmu telah kalian curahkan pada diri ini..terima kasih guru-guruku..Tak kulupa juga kepda guru-guru tingkatan enamku di SMKA TAHAP..Moga Allah merahmati kalian..

Kepada tenaga pengajarku di UKM, terima kasih atas segala tunjuk ajar..jasa kalian akan ku kenang sampai bila-bila...

Sahabat-sahabatku yang disayangi, kalian juga guruku..tiap kali aku bersedih, kalian pasti datang menasihatiku dan mengajar aku erti tabah, tika aku buntu, kalian menunujukkan jalannya..Terima kasih sahabat-sahabatku..

Siapa pun kalian, walau mengajar aku hanya satu patah perkataan, kalian tetap guruku...Terima kasih semua guru-guruku..

Terima Kasih Ya Allah atas Kurniaan ini...

1 comment:

aisha said...

betul tu akma..ibu bapa adalah guru yg mula2 kita kenal..merekalah yg mgajar kita apa yg guru2 lain xdpt ajar..smoga kita bakal mnjadi spt mrk dkmudian hari insyaAllah..